ייצור רהיטים בהזמנה אישית

אחד הטרנדים החזקים היום בתחום הריהוט הוא הזמנת רהיטים בהתאמה אישית. ייצור רהיטים בהזמנה אישית אפשר להזמין דרך חברות נגרות מקצועיות. אם זה ספות, כורסאות, כסאות, פינות אוכל ואם זה ציוד משרדי לחברות, דרך חברת נגרות מקצועית תוכלו להזמין ייצור של כל הרהיטים בהתאם לדרישות שלכם. הרהיטים מיוצרים מסוגי עץ שונים, מתכות ופלסטיק על-פימידות שהוזמנו מראש. 
 
ייבוא מערכות ריהוט מוכנות מחברות בחו”ל
 
דרך נוספת לרכוש ריהוט חדש ואיכותי הוא דרך ייבוא אישי. כיום ניתן לבצע הזמנה של ריהוט ממדינה מסויימת ולקבלו ישירות מהיבואן. ייבוא מערכות ריהוט מוכנות מאפשר הוזלה משמעותית של רהיטים ומגוון רחב וכמעט אין-סופי של דוגמאות וסגנונות. ייבוא ממפעלים גדולים ברחבי העולם מאפשר לכם לבצע הזמנה גדולה הכוללת את כל הציוד והרהיטים החשובים לחדרי הבית כגון חדר המטבח, הסלון, חדרי השינה וחדרי האמבטיה והשירותים. 
 
 
ייצור סטנדים בשילוב מתכת ועץ ומתקני תצוגה
 
אחד הרהיטים השימושיים ביותר לבית, אם זה לסלון, לחדר האמבטיה ולמטבח, הוא הסטנד. את הסטנדים אפשר למצוא במגוון דוגמאות ולהתאים אותם לעיצוב של הבית. ניתן להזמין את הסטנדים כחלק מחבילת ריהוט בייבוא אישי או להזמין סטנדים מייצור. ייצור סטנדים בשילוב מתכת ועץ נחשבים לחזקים במיוחד ויכולים להחזיק לתקופה ארוכה.
איפה מזמינים ייצור ארונות לפי דרישה ללקוח? 
 
אם אתם מחפשים ייצור ארונות לפי דרישה ללקוח או ייצור רהיטים בהזמנה אישית, חברת ראמא לוגיסטיקה בע”מ היא הכתובת עבורכם! חברת ראמא לוגיסטיקה בע”מ מספקת מגוון גדול של ריהוט בייצור מקומי או ייבוא אישי למאות לקוחות ברחבי הארץ כבר למעלה מ-15 שנה. שירותי החברה כוללים בין היתר ייצור וייבוא של ריהוט משרדי, פרוייקטים איכותיים בנגרות, עבודות זכוכית ובניית מדפים. 
 
ייצור רהיטים בהזמנה אישית דרך חברת ראמא לוגיסטיקה בע”מ
 
ליצירת קשר עם חברת ראמא לוגיסטיקה בע”מ, השאירו את הפרטים האישיים שלכם באתר או התקשרו ישירות לצוות החברה. הצוות המקצועי של החברה ישמח לבצע עבורכם התאמה מושלמת של ריהוט לכל מטרה, אם זה לדירה או לבית הפרטי שלכם ואם זה לצרכים של בית העסק. ברגע שבחרתם בחברת ראמא לוגיסטיקה בע”מ, תדעו שבחרתם בטובים ביותר בתחום! 

אנו בראמא לוגיסטיקה בע”מ מייצרים ריהוט איכותי לפי הזמנה, מותאם לסגנון עיצובי ולטעם אישי של כל לקוח. השיקולים אותם יש לקחת בחשבון בבניית ריהוט חוץ הם גודל השטח או החצר, סוג הקרקע או הריצוף, חשיפה לתנאי מזג האוויר וכמובן טעם אישי. 

רהיטים מעץ יודעים ליצור אוירה חמה וביתית במקביל לעיצוב מסוגנן והם מהווים המשכיות טבעית והרמונית בין הפנים לבין החוץ. אין ספק שיש אתגר במשחקי הפנים והחוץ וכדאי שתהיה להם איזו שהיא שפה משותפת.

מדוע אצלנו?

15 שנות ניסיון בענף

פתרונות נגרות מקיפים

יכולות ייצור מהגבוהות בישראל

ייבוא מוצר על פי דרישה

שירות אישי

מאמרים נוספים

חיפוי פנים לעסקים

חיפויי קירות הם חלק חיוני בעיצוב הפנים ולעיתים מתעלמים מהם. אבל אם אתם בעלי משרד ויצא לכם להסתכל על הקירות ולראות שיש בהם אזורים שדורשים

קרא עוד »

חיפוי חזיתות בניין

חזית היא השכבה החיצונית ביותר של בניין. זהו מונח אדריכלי המתייחס למראה של בניין מבחוץ. חזית בנויה משלוש שכבות: הבסיס, האמצע והחלק העליון. הבסיס כולל את

קרא עוד »

חיפויים לקבלני בניין

קבלני בניין? צריכים לבצע עבודות חיפוי למבנה? עבודות שיפוצים או עבודות בנייה של מבנים מגיעות לשלבי הגמר של המבנה, הכוללות בין היתר התקנה של חיפויים

קרא עוד »

פייבר צמנט לקבלנים

מחפשים חומרי גלם איכותיים לעבודות חיפוי מבנים? אחד מחומרי הגלם הפופולריים ביותר היום בתחום חיפוי מבנים, הוא חומר הפייבר צמנט. פייבר צמנט לקבלנים מגיע בצורת

קרא עוד »
דילוג לתוכן